V čele Final four je žena

31.01.2015 13:18

    Organizace Final four je jistě velice náročné, zvláště pro tak malé město jako je Vyškov. Toto neoplývá žádnou velkou arénou, ale zase nasazení lidí kolem tohoto turnaje je enormní. V čele organizačního výboru stojí žena, PR manažerka klubu SK Amor Vyškov, Pavla Petlachová. Právě ona odpovídala na naše otázky týkající se této akce. 

 

1. Trochu se účastníkům Final four představ. Jak jsi se dostala k futsalu, k PR managerce a nakonec k organizování Final four.
Ve futsale se pohybuji od narození, díky mému otci. Od malička mě brával na zápasy jeho týmu, a tak mi to nějak zůstalo :) Hrozně mě ten sport chytl a baví mě. K PR manažerce jsem se dostala ani nevím jak. Když jsme postoupili do 2. ligy, tak jsem si řekla, že je potřeba s tou propagací týmu něco udělat. Vzala jsem si to tedy na starost. Organizování FINAL FOUR mi už tak nějak připadlo automaticky.
 
2. Final four je vrcholová juniorská soutěž, jak je náročné vše zorganizovat.
 Když jsme do toho šli, tak jsem si řekla, že to nebude až tak těžké, přece už jsem pár těch akcí organizovala. Ovšem tohle je o něčem jiném. Nikdy mě nenapadlo, co vše budeme muset zajišťovat a obstarávat. Samozřejmě jsem do toho šla zase s tím, že z toho uděláme akci na úrovni, takže se musí řešit i různé detaily a vymýšlet nové věci, aby měli všichni na Vyškov ty nejlepší vzpomínky.
 
3. Co je na organizaci nejnáročnější.
Nejnáročnější je určitě pro mě organizace času. Tím, že pracuji a tohle dělám jako koníček, není to vždy jednoduché. Jak se říká, potřebovala bych aby den měl 48 hodin. Vše ale zatím šlape jako hodinky, i díky lidem, kteří nám s tím pomáhají.
 
4. Máš obavu, že něco nevyjde.
Já mám obavy vždycky. Hlavně jsem měla obavy, abychom to organizačně všechno zvládli. Teď, když kolem sebe vidím tolik schopných a ochotných lidí, už jsou mé obavy menší. Samozřejmě, jako každý zápas doufám, že bude narvaná hala k prasknutí.
 
5. Na , co se těšíš při Final four, na cos bys diváky nalákal.
 Určitě se těším na kvalitní futsal, atmosféru a hlavně super diváky. Tyhle akce mám prostě ráda, takže se těším vždycky :) Diváky bych nalákala na výborný turnaj, který nemá ve Vyškově obdoby. Tohle se tu jen tak nezopakuje, a proto by si to neměli nechat ujít. Budou tu vynikající týmy z celé republiky, které nemají jen tak šanci vidět. 
 
6. S čím budeš po skončení Final four spokojená.
Nejvíce budu spokojená s tím, že se nám vše povede podle našich představ a hlavně, když turnaj bude úspěšný. Ráda bych posunula propagaci tohoto sportu dál, a když tomu přispěje tato akce budu jen ráda.